Participatie - 7 mooie werkvormen voor persoonlijk contact

Woningcorporaties werken voortdurend aan hun klantgerichtheid. Ze zetten veel methodes in om de klant beter te bedienen: cultuurinterventies, klantreizen, portalen, tevredenheidsonderzoeken, kpi’s, leantrajecten etc. Wat valt op? Dat ze vooral óver en niet mét de klant praten.

12 februari 2019

Juist in dit soort trajecten is het belangrijk om persoonlijk contact te hebben met de klant en te luisteren naar wat de klant wil. Wat zijn mooie manieren om via persoonlijk contact de klantwens beter in kaart te brengen? We zetten 7 beproefde werkvormen voor je op een rij.

Download de handreiking met 7 werkvormen voor persoonlijk contact.

Download

Stuur mij de nieuwsbrief
Aan het versturen
Bedankt voor uw informatie.
Oeps, er is iets fout gegaan!

Klik op de pijl om uw download op te slaan

Simone Bes

Meer weten?

Simone vertelt je er graag meer over

06 29 03 57 21

s.bes@vannimwegen.nl