Ter inspiratie: 30 klantbeloften

Klantgerichtheid en klantvisie zijn onderwerpen die ‘hot’ zijn momenteel. Veel organisaties willen hun klantwaarde vergroten en de klantbeleving versterken. En als gevolg daarvan ook de klanttevredenheid. Onderdeel van deze ontwikkeling is vaak ook het bepalen van klantbeloften. Een goede stap.

22 november 2021

Klantbeloften leveren immers heel wat op:

  • Ze geven richting
  • Ze brengen de processen op orde
  • Ze geven collectieve verbondenheid en verantwoordelijkheid
  • Ze helpen matchen
  • Ze versterken het gesprek met klanten
  • Ze leiden tot betere klantoordelen.

Voor het bepalen van je eigen klantbeloften – en/of ook belevingswaarden, servicerichtlijnen en garanties – is het prettig en handig als je gebruik kunt maken van voorbeelden van andere organisaties. Ter inspiratie.

We maakten een e-boek met 30 voorbeelden. Het zijn voorbeelden van belevingswaarden, klantbeloften, servicerichtlijnen en garanties.

Download het e-boek met 30 inspirerende klantbeloften

Download

Stuur mij de nieuwsbrief
Aan het versturen
Bedankt voor uw informatie.
Oeps, er is iets fout gegaan!

Klik op de pijl om uw download op te slaan

Ronald Koopman

Meer weten?

Ronald vertelt je er graag meer over

06 52 08 81 48

r.koopman@vannimwegen.nl