Meer weten?
Erik-Jan vertelt je er graag meer over.
06 55 36 18 60
ej.hopstaken@vannimwegen.nl
Op de koffie bij huurders is een prachtig cadeau voor je huurder én voor je organisatie. Zet het in om opnieuw de leefwereld van je klant te leren kennen.
Mensen die werken bij een woningcorporatie of gemeente wonen zelf zelden in een sociale huurwoning. Laat staan dat ze het uitdagende leven kennen van alleenstaande bewoners met kinderen én uitkering. Alleen al om die reden dagen wij werkers aan wonen graag uit om op de koffie te gaan bij de bewoners. Alleen maar om te vragen hoe het die bewoners vergaat. In hun leven, gezin, huis en stad.
Veel input voor ondernemingsplan, klantvisie of warme opnames
Het levert een schat aan informatie op over de temperatuur van de samenleving, maar ook een ‘maatschappelijke agenda’ van wat er te doen staat. Een prima voedingsbodem voor een ondernemingsplan, klantvisie of goed gesprek over taken.
Of gebruik het om ‘warme opnames’ te doen als je wilt verduurzamen of renoveren.
Spannend
Vaak vinden medewerkers huisbezoek spannend. Ze verzinnen allerlei redenen om niet te hoeven. Dat is jammer, want mensen die het doen vinden het leuk. En bewoners ook.
Doe de opleiding met heel je organisatie. Of met alle mensen die bij een project betrokken zijn.
Op maat, voor groepen/teams
We hebben introductietraining van twee uur die jou en je collega’s voorbereiden op het huisbezoek, maar ook een gedegen training van een dag. Afhankelijk van de doelen die je met het huisbezoek wilt bereiken. Bespreek met ons de mogelijkheden, kosten en duur.
Praktische informatie
Erik-Jan Hopstaken