Meer weten?
Ronald vertelt je er graag meer over.
06 52 08 81 48
Je klantvisie is een van de meest primaire bouwplannen van je organisatie. Het bepaalt wie je bent, wie je wilt zijn, hoe je gezien wilt worden, hoe je je relatie met je omgeving wilt realiseren en behouden. Het verbetert je dienstverlening en vergroot de tevredenheid van huurders.
Een klantvisie slaat de brug tussen wat de corporatie wil en kan betekenen en wat klanten verwachten. In de ideale situatie raadpleegt de organisatie haar klanten en belanghebbenden bij de opstelling van zo'n klantvisie. Wij helpen je graag jóuw klantvisie te ontwikkelen.
In zeven stappen naar een klantvisie
In de training bespreken we zeven stappen om te komen tot een klantvisie. Het resultaat van de training is dat je een duidelijk raamwerk voor de klantvisie krijgt. Tijdens de training geven we je concrete handvatten mee voor de invulling van de onderdelen van de klantvisie. We zetten de eerste stappen samen, zodat je écht met de klantvisie verder kunt in je eigen organisatie.
Tijdens de training doorlopen we de volgende stappen:
Tijdens de training besteden we onder meer aandacht aan de vijf aspecten van behoeften.
Na afloop krijgen alle deelnemers een format voor de klantvisie, zodat iedereen daar zelf praktisch mee aan de slag kan gaan.En ook ontvang je het boek Theedozen en olifantenpaadjes; 132 keer inspiratie voor meer enthousiaste klanten.
Voor wie
De training is bedoeld voor medewerkers die een coördinerende- of regierol hebben in het opstellen van de klantvisie.
Deelnemers over de training
Enkele reacties van deelnemers over de training op locatie:
“Een schat aan inspiratie over hoe ik een klantvisie beter handen en voeten kan geven”. En: “De training heeft mij geholpen bij het concretiseren van onze ambitie en het niveau van onze dienstverlening dat nodig is om die ambitie te halen”.
Op maat, voor groepen/teams
De training is voor groepen/teams. Bespreek met ons de mogelijkheden, duur en kosten.
Praktische informatie
Ronald Koopman