Meer weten?
Erik-Jan vertelt je er graag meer over.
06 - 55 36 18 60
Renovatie, verduurzaming, sloop: het zijn grote projecten van je organisatie. Met veel gevolgen voor je bewoners en je imago. Hoe ga je om met bewoners en omwonenden? En hoe betrek je mensen bij je plannen en projecten? In deze training krijg je inzicht én handvatten om je communicatie effectief in te zetten.
Alle renovatie-, verduurzamings- en sloop/nieuwbouwprojecten hebben één overeenkomst: ze verlopen nooit zoals gepland. Het gevaar van (bewoners-)verzet, tegenstrijdige belangen, procesvertraging en negatieve publiciteit ligt op de loer. Dat alles heeft effect op het vertrouwen van belanghebbenden en op de reputatie van je organisatie. Communicatiemanagement helpt die risico’s te verkleinen.
Wat leer je
Ons credo is: 'Het venijn zit in de start'. In deze training leer je hoe je de communicatie van je project(en) organiseert. Met wie heb je contact, met welk doel en hoe doe je dat? Wat werkt wel en niet? Je krijgt tips en voorbeelden uit de praktijk en werkt die uit voor je eigen project.
Voor wie
De training is voor iedereen die betrokken is bij de communicatie van renovatie-, verduurzamings- en sloop/nieuwbouwprojecten. Bijvoorbeeld managers en adviseurs communicatie, bewonerszaken en/of participatie.
Planning en aanmelding
De eerstvolgende training is op 14 november 2024. Deze training is een coproductie van Vannimwegen en Nestas Communicatie.
Aanmelden kan via Nestas.
Interesse in een incompany training? Mail ons voor een offerte
Erik-Jan Hopstaken